Tuesday, March 11, 2008

Bibi's Reception



Finally samapi gak hari (8 March 2009)yg ditunggu2 kawan aku sorang ni..memang meriah habis kenduri kawin Puan Bibi Intan ni.Dia akad nikah kul 9.30 pagi tapi sayangnya aku tak leh g coz baju aku tak siap lagi..huhu..tunggu punya tunggu kul 12 baru baju aku siap.
Rasanya aku sampai umah dia pun dah kul 2.00 ptg.Ramai lg org masa ni.Sampai ja terus aku serbu port member2 aku kat bawah khemah.Best gak kalau ada kenduri ni, secara tak langsung dapat la berkumpul dgn member2 lama aku.Rindu sgt nak jumpa depa2 ni.Dua orang member aku skang ni 8 months preggie..best ja tgk Ja & Isma..tinggal aku dgn Leed ja lg yg blum lagi hehe..Masa ni la jugak kami semua terlebih posing..ambik kesempatan siap suruh cameraman profesional lg..mengalahkan pengantin plak..
Kat bawah ni ada la serba sikit gambar masa wedding Bibi aritu..apa2 pun Congratz utk Bibi n Faiz selamat menjalani kehidupan berumahtangga n kekal sampai anak cucu yer..

kami2 yg meramaikan majlis bibi

No comments: