Wednesday, April 30, 2008

Baju

Sehari dua ni aku rasa dah merata tempat aku pusing cari kedai nak tempah baju.Semuanya dah tak nak ambik,Ada yang cakap banyak sangat,lepas raya baru boleh ambik la,suruh g kedai lain la...satu pekan Kuala Perlis aku ronda semuanya tak mau..dahsyat tul la kedai jahit baju skang ni..laku lebih dari goreng pisang panas plak.Baju yang aku tempah kat dua tempat sebulan lepas pun tak siap2 lagi..nanti dah nak dekat raya macam mana la plak keadaan.Nak beli kain skrang utk raya rasa mcm awal melampau la plak..weekend lepas aku beli sepasang baju kurung kat First Lady dalam RM45 ja..murah pun murah cantik pun cantik.Siap ada manik lagi...tak payah dah dok pk2 nak cari tukang jahit..nampaknya pasni terpaksa la pakai baju beli ja..buat sapa2 yg masih free & still cari keja apa kata g blaja menjahit pastu blh buka bisnes ni..mesti jalan punya la..bukan apa blh gak aku tumpang g tempah kan..hehe

No comments: