Monday, April 21, 2008

Sooo.Hot

Mmg panas la skang ni..tadi aku tgk temperature display kt Kangar 37.3C.terkejut gak coz slalu time aku lalu kat situ mesti dlm 32 sumtning ja.Patut la berpeluh2 aku masa tgh Q nak bayar bil kat Celcom..cuaca kt Perlis ni sejak kebelakangan ni mmg panas sesangat.sapa yg tak besa dok kt sini mmg akan terasa la..dah la panas angin pun takdak..bayangkan la...bleh ka bayangkan??? kalau nak rasa sendiri try la stay kat sini utk 2-3 ari..for sure tau la rasa camna.aku ni pun sampai ada org perasan kulit dah tanned..haha tak lama lagi "Tam" la tu..tapi dah panas melampau tu..rupa2 nya ujan plak pastu..alhamdulillah la..bukannya nak mengeluh pun..


Dok keja cita pasal cuaca ni...baru aku teringat yg la ni tgh hangat musim exam.tapi bukan aku la yg exam..for sure my student..aku pun bz gak..tanda lab report yg berlambak2 tu.Dua subjek dah habis..tinggal lagi satu ja..azab tul..baru la tau camna perasaan lecturer n cikgu2 kita dulu ni..padan muka aku sapa suruh wat keja last minit..esok semua markah dah nak kena keen in dlm sistem..student pun sibuk jer sms tanya bila leh tgk carry mark diorang..sabaq je la..


Utk Isma congartz coz dapat baby boy semalam ni..jap lagi balik keja aku g singgah tgk hg k..bun ajak pagi tadi tapi ingatkan dia dah balik..huhu bestnya dah bersalin..pasni ada lagi geng seangkatan aku akan jadi mummy soon...Ja Bulat f & Firdaus..


Eh lupa plak nak p ambik report lagi..banyak lagi nak tanda ni..


@t the office

No comments: