Thursday, August 7, 2008

Ipanema

erm..dlm minggu ni ja 2 org dh tanya aku sandals Ipanema gisele bundchen tu ada jual kat butik mana..pandai la cik bibi tu buat iklan promote sandals tu kt blog dia sampai yantie and eza pun terpengaruh nak bli..hehe..padahal aku sendiri pun taktau kat mana ada jual sandals tu kalau kt shopping centre di KL..aku punya pun aku bedal di Langkawi..tu pun Ipanema bercampur dgn Crocs n Clarks punya kedai..kat Queensbay Png plak aku tgk Ipanema ada kt kedai sukan apa ntah..tak ingat nama dah..tapi collection dia skit ja..so susah la aku nak bgtau ada kt kedai mana si Ipanema neh..sekadar terselit ja..
Tapi kalau nak ceta kualiti sandals ni mmg A+ coz selesa sesangat la..tak sakit kaki..lembut ja mcm getah..tapi sandals ni bukan getah tau..semuanya made of recycle punya material..(baru baca kat magazine...tp lupa mag apa..huhu)..so utk sesapa yg nak beli sandals..blh la g cari Ipanema ok..
(Gisele kena bg skit royalti nih kat aku..0.05% pun jadi ler)

2 comments:

wallpapersdeco said...

hi have a nice day.. looking for wallpapers for your house? or your friends/relatives interested, visit my blog! thanks

The Center Of My Heart said...

kmi pun dah pakai blogspot.. =))