Wednesday, October 8, 2008

KashooOOt

Raya kali ni rasanya mmg thn kasut raya utk aku..4 pasang heels aku sebat dlm bulan posa arituh..tu x termasuk lg sandals2 yg biasa..tak ble ar nak kategorikan as kasut rayakan..coz bli2 jer terus pakai..
Masa pi vincci dgn popo..aku sebat dua pasang heels..masa tu ada raya sale kot..50% off..untungnya aku..RM74 ble dapat 2 pasang dah..shuuukernyer..sepasang lagi aku bli kat Miss60 The Gardens..kebetulan ada yg tak berapa tinggi sgt dia punya heels..aku mmg recommendkan utk u all semua coz Miss60 amat selesa..mula2 pakai dah tak sakit kaki..kiranya aku ble pakai berjalan2,g opis & clubbin dgn rasa yg amat puas hati tanpa ragu2 takut kaki aku sakit nanti...(huahua...ada talent tak jd promoter utk Miss60???)...hah sepasang lagi of coz heels 9West yg Leedssecrets tolong heret bwk blk dr KL tuh..masa p shopping tak mau beli..pastu balik perlis dok teringat2 sampai tak le lena...9west ni belum pakai lagi..
Tada...



Miss60 kaler Grey



9West,GiseleBundchen(selit je la wpun not a raya shuz),Vincci

Vincci merah...selesa jugak

No comments: