Friday, February 27, 2009

When she's good, she's very good, but when she's bad, she's unmistakably M·A·C!

Korang dah baca In-Trend March? Best jugak isu kali nih..antara yg best KENAPA GADIS SEKARANG TERGILAKAN SUAMI ORANG? (jawapan utk soalan ni amatlah subjektif...terpulang kepada individu..hai susah betul la idup kalau dah terjebak..) dgn hal2 penjagaan kulit...banyak saranan produk yg best2...
Dan yg paling menarik hati aku masa dok selak2 In-Trend nih...ternampak satu jenis makhluk kesukaan aku..kucing...tapi dlm bentuk kartun..Hello Kitty by M.A.C.
Ish cute giler...mmg menguji keimanan betol!!!..sabar je la..tapi mcm nak jugak2...kengkawan,ada diantara anda2 yg akan menjadi magsa ku utk tlg membeli nanti..bolehkan?..siapakah gerangan itu?...tungguuuuu
Plush Toys...dia pakai dress stripe and kitty kaler itam,sgtlah unik..ada ker kat mac counter

Ini satu kewajipan...nak tambah collection

Brush set..perlu ke tak entah?..tapi nafsu kata mmg perlu..


Make-up bag...cute jugak...


Blusher...ni pon wajib coz yg dok pakai la nk abis dah..

Semoga hajatku ini tercapai...

4 comments:

me♥, myself♥, and I♥ said...

aku xsuka kucing mahupon hello kitty :(

DaZzlingLilLy said...

tapi kira hg ada kemajuan dah dura towards kucing ni sebabnya hg dh berani pegang kucing obes ann arituh..haha

me♥, myself♥, and I♥ said...

hhahha,..apa nama kucin obes ann tu? aku lupa la..aku ngt ada nama shiro, ali..yg obess tu lupa la...

DaZzlingLilLy said...

aku pn tak ingat nama depa weih...