Tuesday, April 28, 2009

BTN,Kulim

hi ladies..im back..
fuhhh...lega rasanya..memang lama gila kat sana 5 hari 4 malam tu..
dah la tinggal wandy sorang2 kat umah,sian dia maggi and roti telur jer..
akhirnya berjaya jugak aku mem'patriotik'kan diri ini...kesimpulan dr btn nih..
"SAYA SAYANG NEGARA SAYA"...
malas nak citer panjang2..nanti korang pegi(or dah pegi) rasai sendiri pengalaman kat sana okies..yg bestnya dapat kenalan baru la kan...
okies jom layan pic..
kat dalam dorm(teringat zaman dok hostel dulu2)..kul 6 pagi ni..huhu berjaya gak aku bangun ketika embun masih menitik...
lepas lari sejauh 2km...16 minit kot masa aku...kalau tak larat sgt jalan makan angin pun konpom lepas ...wif ruby and zura
peluh meleleh gi peluk org pulak..hehe..wif shimah(kolej komuniti arau)

kat dalam bilik LDK...

masa tgh tunggu turn nak wat ab-sailing..tapi turn aku esoknya..lega...left-salliza(MPPP),mimi, and noor

trade mark KBN Kulim, tinggi kan menara abseiling tuh..

huhu..ketaq jugak la...

berjaya jugak turun wpun kena gelak sakan..hehehe

ready nak pegi kembara..semangat neh...azida and mimi

nasib ada geng yg gila posing..mimi and yana(MPPP)

posing lagi...

dan lagi...

dalam kebun getah pon posing okies..

apa benda namanya ntah halangan ni...yg kena merangkak kat bawah tu..

sangkut bontot daaa...

cantik kan...bunga liar kt dalam hutan tu..tak jumpa reflesia jumpa yg ni pon ok la..


okes itu aja pic yg ada kat aku...kalau dapat emel dr member2 lain nanti aku tambah k..tapi aktiviti kembara memang best..aku enjoy giler..penat jugak la coz bangun kul 5 tido plak kul 12...
harap2 aku lulus la exam BTN nih..tak kuasa dh nak gi mengulang kalau fail..

7 comments:

ila azila said...

hai.. baru masuk keja. awal mu upload gambar yerkkk ...

best gak g btn ni.. dpt tambah kawan, dpt menaikkan lagi semangat patriotik yang sedia ada nih...
apa yg penting KERJASAMA

p/s: tq bagi url blog...

linahilmin said...

dr zaman skul dulu pun x sker g btn.. kalau lah kena p skrg! x tau la...! dah le segala stamina mmg xde! adessss!
ps- lawa lilly ni!

Mrs LVoe said...

trigt ms kursus BTN nk masuk ITM.. aduhh penat tp happy dpt kwn baru

DaZzlingLilLy said...

eila:..mesti la semangat nak upload pic kita tuh..nanti send pic yg ada kat ko ok..best dapat kenal mu yg gila2 nih..hehe..
linahilmin:itula pasal..skang dah sakit segala urat ni..ops jgn puji lebih2 nanti ada org kembang..hihi
sha:kalau dah keja kerajaan wajib la kena attend BTN..

aieyza said...

weh.. kak syimah suh hang email gambar kat dia..

sHwEeT ByAtcH said...

eh.. gi btn..
i hujung bln ni br nk g.. kn kt perak..

DaZzlingLilLy said...

iyer la dik oi dah jadi gov servant kena la pi mau ke dak..kalau tak sampai tua tak sah jawatan and tak bleh merasa pencen..