Tuesday, May 26, 2009

Samudera Bistro@ Putra Brasmana Hotel

Brasmana at nite
Daytime view-pic cilok dr pkenps okes..
Last nite i went to lepak2 at Samudera Bistro wif my girls..chit chat sampai kul 12 jugak la..lgpun my fren sorang tu dh nak balik kl arini..so smlm ni borak panjang la kiranya..


wif yantie and mek nab..
Kat area ni kitorang duduk semalam..

Kat sini mmg tempat paling ideal nak lepak2 coz tempat dia selesa and food price pun murah..tak macam rate hotel langsung..cuma mahal skit jer dr kedai makan kat luar..kitorang duduk kat luar skit so jauh skit la dr tempat org nyanyi tu,tak bising sgt so blh la sembang2 sambil ngumpat dengan rancak sekali..kekeke..
pineapple & watermelon juice
banana split yg dh nak cair..
sebelum dtg sini aku dah dinner kat umah,so kitorang minum2 jer semalam nih..sambil tu pekena banana split sama..aku sorang jer melantak ice cream ni sampai licin..yang si yantie tu dia kurang skit makan benda2 camni..sebab dia makan benda lain..hehe

kalau u all nak tau ni la toke casanovee..aku pun 'ter'beli stripey2 dress kat dia..cantik tau..nanti aku upload pic pakai dress tuh ok..nanti u all check casanovee ok sebab banyak lg stock baru yg dia nak upload..

Ni pun salah sorang lg my fren yg bakal nak jadi toke butik..skrang tgh wat preparation nak buka butik kat Kangar..bangganya aku kawan dgn bisneswoman nih..tumpang happy utk depa dua nih..bleh ar beli baju dgn harga murah2 pasnih..hehe
Aku jugak la yg keja jadi kuli sampai pencen...huhu

8 comments:

Mrs LVoe said...

sama la sha jadi kuli smpai pencen sob sob sob.. tu je rezeki kita :-)

DaZzlingLilLy said...

takper sha kita syukur jer dgn apa yg kita ada..sambil tu usaha jugak la tgk peluang2 yg ada..

Tulip said...

hg pun bukak la butik jgk...hg kan pandai bergaya & kaya :D

semoga hg sukses! :D

aieyza said...

pelan2 lily, rezeki kita mai dari situ, so takpa kita bsyukur dgn apa yg ada..

pandai bergaya dan kaya juga anugerah dari Nya kan.. alhamdulillah.... ;-P

Leeds Al-Malique said...

next week lepak ngan aku plakkkkkkkkk

tunggewwwwwwwwwwwww

Anonymous said...

hoho, c2 mmg tpt best mlepak kan.. mak+ayah aku & mak+ayah yaya pn slalu lepak kt kt c2;)

DaZzlingLilLy said...

tulip-mmg teringin nk ada butik sendiri tp cam tak leh nk bg komitmen kot..aminn moga doa hg tu makbul k bibi
aieyza-tui tu eza..alhamdulillah
leeds-ok babe..nanti roger aku
popo-yup rite..ha la parent2 kita pun nk dating kembali ke zaman muda la nampaknya..hehe

me♥, myself♥, and I♥ said...

beb..nnti aku balik..jom lepak sini...hehe..miss u