Monday, June 1, 2009

Seriusly Gojes!

Last friday i went to my mum's house.. got a parcel for me.. yeye.. then i balik umah dgn tak sabarnya unwrapped parcel tu.. hepy yg amat sesangat la.. my jacket dah sampai.. seriously cantik.. tak sangka secantik tu pun masa i pikir2 nak beli..haha.. masuk bakul angkat sendiri..jgn marah..!
Nana betul cakap u!.. jacket ni mmg lawa..


original pic from warehouse.co.uk



model part time tak bertauliah posing dgn jacket aku..tak berapa clear sgt sebab batt nk abis,tapi nk jugak update pagi2 nih..


Ingat tak aku ada janji nak share pic dress yg aku bli dr Casanovee?? haaaa ni la dress tu..cantikkan?? "yantie rasanya tak cantik la pakai dgn legging, lg cun kalau pakai dress ni saja..aku dh try semalam ni"..

4 comments:

aieyza said...

dua-dua cantik.. bila leh jumpayanti ni? nak rembat gak satu..

Mrs LVoe said...

lawa la dear!!! dress bawah tu if bawa sukey lagi cunn.. hehe saje nk bakar smangat lily

DaZzlingLilLy said...

aieyza-nak jumpa kena tunggu dia balik dlu la aieyza..nanti kalau dia balik aku roger hg
sha-aduss..sha membuatkan lily lg bersemangat kali ni..pandai no!

Leeds Al-Malique said...

jaket tu lawaaaaaaa!