Thursday, October 8, 2009

Musim Kot..

Skang ni kan hujan jer memanjang..

Suram jer..sejuk jer..

Sampaikan handbag pun nampak suram di mata aku..

takdak yg berkenan pun..

Semalam dok msg2 dgn sorang lagi peminat hbag..dia pun cakap benda yg sama..

"SKANG NI MUSIM HANDBAG TAK LAWA,TAK CUN!"

ada yg lawa pun harga mahai sangat..rasanya dh bleh buat duit muka kereta baru kan...

so drem on ja la..(dgn nada kecewa..sebab tak mampu)..

Tapi tadi ni tetiba ja terjumpa yg ini

MBMJ-Miss Marc Tote


comel plak aku tgk..bleh bawak jalan2 or shopping2..sesuai la kan nak lenjan..kaler pun gelap..tak la nampak daki terlekat kat situ..

8 comments:

honeylanz said...

MBMJ rupe nye igtkan longchamp td ;)

Ella said...

design ala2 Longchamp kan.
Tuk bag lenjan sesuai ni..
i plak nk cr bag besar sikit,
senang sumbat brg baby nti..hehe

DaZzlingLilLy said...

honeylanz & Ella-btul bentuk dia ada mcm Longchamp..tapi tang kartun Miss marc tu yg lain skit

Nurhayati said...

sangat sesuai.. beli2 jangan tak beli =)

nasazfrog... said...

semalam hujan lebat,,, arini panas giler,,, apa pun itu semua rahmat... uhh cantik beg..:)

Abrahyn said...

yg ni mmg cun...funky!

DaZzlingLilLy said...

nurhayati-tengah pikir2 ni nak beli bila..
nasazfrog-iyer semuanya rahmat,kita cuma perlu bersyukur je
Abrahyn-btul tu sis..funky..i loike!

Ninie said...

yaaa its cute...