Tuesday, November 10, 2009

Bisnes Itu..

(Pic googled)

Tadi masa lunch hour aku temankan akak aku ber'bisnes'...

Best la my sis arini aja dia untung rm450 bersih..

Tak pernah pun terpikir yg bisnes 'ni' bleh untung sampai dekat 500 ratus

Kalau sebulan 4 kali ber'bisnes'mcm ni pun jadi la kan..sampingan aja..bukan payah teruk2 kena wat keja apa pon..

Tapi...

Cuma satu ja..modal dia memerlukan 4 figure amount jugak la...baru bleh untung banyak..

Pasnih aku pun nak join jugak..so kena simpan duit skit utk join 'bisnes' ni..

Owh ya..ni bukan MLM ok!..jugak bukan bisnes gelap..hehehe

USANA semestinya berjalan lancar macam biasa jugak..

Entah la pasai pa..lately kepala otak aku ni asik pikir pasai bisnessssss ja...

Mungkin dibesarkan dalam family yg terlibat dgn bisnes tu yg aku cenderung ke arah itu jugak

Tapi zaman sekarang ni rasanya segala peluang yg ada kita kena amik...betoi dak?...

Tgk lah macam mana...kalau future nanti aku rasa nak cari bisnes partner..aku announce kat blog nanti ya...hehe..bisnes apa la yg puan dazzling ni heboh sangat kan????....ader la...!...jangan marah...


(Pic googled)

2 comments:

Syatilla said...

bunyi angka tu mcm tau jer bsnes tu.lampbeger ker?huhu..

DaZzlingLilLy said...

bukan ler...hehe..nak tau emel i k