Friday, January 8, 2010

Collection

Dah seminggu 2010..ni baru entry kedua aku..bukannya apa busy skit lately sebab semester baru dah start so keja2 kat opis tu pun mula la bertambah..satu hal lagi aku plak kena ngajar semester ni..adusss...takot pun ada mula2 tu tapi alhamdulillah berjaya gak settle chapter 1 utk subjek tu..bukannya apa,kalau lecture ni besar skit tanggungjawab berbanding dengan keja2 aku biasa buat sebelum ni..aku cukup risau kalau benda yg aku cuba sampaikan student tak paham..harap2 tu depa semua paham la apa yg aku ajar tu..maklum la aku ni bukan lecturer pon..to my student:
i'll try my best ok!
Pic celebrate new year tu pun tak upload lagi kt blog..rasanya dah basi kot..hehe..ada skit ja yg dah upload kat facebook..u all tgk kat FB aku jer lah..sebelum kul 12 malam tu,sibuk jer aku merayau window shopping..sonok tengok org ramai merayau2..hehe..sambil jalan2 tu aku pun 'ter'beli 2 ketul earring(dengan tak sengaja tau)..beli ja terus pakai..haha..tu la perangai buruk aku..selalu wat camtu tau..tak sabaq2..tak kira la baju ka,kasut ka...suka bau kedai kot..

Yang ni kaler silver..very lightweight..harga plak RM2.00..murahkan?..mlm new year tu aku pakai yg ini..

Si bulat ni plak kaler gold..price RM2.30..hehe apsal ntah auntie tu letak 3kupang tu..biasanya 5 kupang la kan?..ni pun sgt ringan..tapi tak pakai lagi..simpan dlu peram2 wat pekasam..ahaha

Earring mmg my fav accessory...berlambak2 dah kumpul..sampai kekadang tu ada yg pakai sekali ja..dan yg tak pakai langsung pun ada..tapi aku tak beli yang mahal2 la..kalau earring harga rm30 ke atas tu aku consider mahal dah..iya lah kan kalau dah jumpa yang cantik dan murah tak perlu lagi nak beli yang mahal2..nak wat apa membazir?..betul kan kawan2..hehe..ops sebut hal membazir ni...aku dah set satu azam utk 2010...iaitu..NAK BERJIMAT CERMAT...harap2 tercapai...hehe(walaupun macam susah ja nak buat..harus kuatkan semangat nih)
Satu lagi accescories yang aku suka kumpul and rasanya dah jadi trade mark aku semestinya bangle...i loike bangle yg besaq2... cuba tgk pic aku,mesti akan ada salah satu accessory ni..kalau tak pakai earring,mesti aku pakai bangle..
Koleksi bangle nnt kita share k..next time plak..tata

7 comments:

honeylanz said...

susahnye nk berjimat cermat kan...ada aja nk dibeli.. berkenanla.. tgh dan sedang berusaha ke arah itu...

Lady of Leisure said...

i tebuk telinga kekecik dulu tapi bila besar i tak suka lak pakai subang hehe..
kalau bangle i sangat suka.. lagi satu charm bracelet.. rasa feminine gitu hehe..

Masyithah Ma'arof said...

hi lilly... nak pesan apa2 dari UK? email me kay - chitah2000@hotmail.com :)

p/s: kalau ada sesapa lagi yg nak pesan barang... boleh aje!! juz email me 4 details.

Masyithah Ma'arof said...

hi lilly... nak pesan apa2 dari UK? email me kay - chitah2000@hotmail.com :)

p/s: kalau ada sesapa lagi yg nak pesan barang... boleh aje!! juz email me 4 details.

reena said...

I pun suka bangles gak. Jadi ala2 signature style gitu. Hehe.

Aida Narina said...

aww lecturer laili! :)

DaZzlingLilLy said...

honeylanz-camtu la pompuan,ada ja yg berkenan di hati..hehe
Lady of leisure-charm bracelet i takdak satu pun lg..tapi suka tgk,tambah2 yg comel2 tu..
Masyitah ma'arof-akak nnt kalu nk apa2 lilly emel akak k..thanks for ur offer
reena-kalau ada signature snang skit,dress simple2 pun dah nampak ok cuma tambah bangle ja
aida-malunya..hehe..maybe lmbt lg kot nak bertukar ke jawatan tu..insyaallah satu hari nanti