Wednesday, January 6, 2010

Hello 2010

Fuhhh..entry first utk 2010..punya la bz sampai nak update pun tak sempat..dah 6 hari kita tempuh 2010..ni baru ada peluang nak update..dlm masa 6 hari ni macam2 dah jadi..ada yg lucu,nervous,happy..amazing and macam2 lagi lah..tapi tak tercerita kat sini kot..cukup sekadar utk jadi pengalaman hidup aku yg mungkin akan mematangkan aku utk menempuhi hari2 akan datang..cewah...hehe

Salah satu harapan(or azam?) aku utk tahun ni is:nak membanyakkan amalan mulia(dlm apa jua bentuk) dan mengasihani(maksudnya tak wat benda2 yg nyakitkan ati org,tak ngutuk org,sentiasa bersyukur dgn nasib kita sebabnya ramai lg yg nasib depa kurang baik dr kita) sesama makhluk hidupan di muka bumi ni...aku ada sebab yg membuatkan aku terpikir utk set dalam pala otak aku mengenai azam yg satu nih...len kali jer ceta pasai apa ok...entry2 yang akan datang lah..

nanti aku akan update kt side bar apa azam aku utk 2010..kena list down dlu..
Ok itu ajer utk entry kali ni..ermmm...jgn lupa visit my sales blog..aku ada update a few item..ada kawan mintak tlg..dia nak let go jeans,skirt and wallet dia...klik kat bawah ni yer..

Dazzlinglilly's Closet

3 comments:

Uncle Lee said...

Hello Lily, happy new year to you and all at home.
Stay young and stay beautiful and have a Razzle Dazzle new year. Best regards, and you keep a song in your heart, Lee.

ABH said...

happy new year darl...wish happiness will be with you :D

DaZzlingLilLy said...

uncle lee-happy new year to u too
ABH-thanks sis..