Sunday, April 4, 2010

Perfect with bow!


Cantikkan?..cute aja...tak la nampak formal sangat mcm bayswater biasa...first time tengok terus cayaq(cair)...selain tu aku suka jugak alexa from mulberry..mcm beg sekolah budak2 zaman jepun bawak yg kaler ijau tu..ingat tak?...mmg old school abes!
Price ruby bayswater ni 795pound..agak2 kalau convert dlm RM berapa tu?...huhu...sesuai untuk aku angan2 mat jenin jer...

10 comments:

.::WaNiE::. said...

sangat cute ok

kemas sangat design dia

795 pound??

pengsannn huhuhu

DaZzlingLilLy said...

tu la pasal..i pon pengsan jap tgk price dia..

Nurhayati said...

letak bow tu nampak comel giler..
dah dah jgn pikir 2-3 kali... beli cepat.. kang tak leh tido ;)

DaZzlingLilLy said...

yati rakan sesorority life ku...hehe..nak beli tu yg nak kena pk 2/3 kali...mahal tuh

Diarihatiku1976 said...

fuhhh mahalnya... tapi cantik tetap cantik...

Sheriffa said...

Aah cute..gaya coroparate tp diff style...cantikk..harga pun cantikk

DaZzlingLilLy said...

Diarihatiku1976-memang mahal pon akak...so sesuai utk berangan2 ajer
Sheriffa-yup mmg cute...kan?..harga pon secantik beg jugak..hehe

mierah said...

tudiaaaaa, dia buat pakai kulit orang ka apa ? haha

honeylanz said...

design mulbery lawa gak..cuna pitam jap tgk price ;)

DaZzlingLilLy said...

mierah-agaknya kan akak kalau kulit org maunya 1 million
honeylanz-yuk kita sama2 pengsan sis!..hehe