Sunday, October 3, 2010

Sesekali..

Bila kita diuji dgn pelbagai dugaan,kita akan kecewa dan marah n bla bla...kali ni bila aku diuji,rasanya sgt bersyukur..dugaan ni membuatkan aku lebih peka dan perlu berhati-hati,jgn mudah percayakan orang,dan yg paling penting: SENTIASA BERNIAT BAIK,INSYAALLAH PERKARA BURUK AKAN DIJAUHKAN DARI KITA.
Tipu kalau aku ckp yg aku tak sakit hati or marah dgn apa yg terjadi,malah luka yg sedia ada bertambah parah dan mungkin jugak tak akan pernah sembuh..tapi sebagai manusia biasa aku redha..easy to forgive but hard to forget..

6 comments:

Lady of Leisure said...

be strong.. setiap dugaan yg melanda tu insyaALlah ada hikmahnya..

DaZzlingLilLy said...

thanks lady...i pun dah rasa okey la ni..

Joy said...

memaafkan mungkin boleh tp nk melupakan nya 100% tu agak sukar...

DaZzlingLilLy said...

So true..i agree with u joy..maybe time heals la kan..

ixoratasha said...

ape kes ni?

meh i blasah org yg bagi kembar i sakit hati..isk..

DaZzlingLilLy said...

ixoratasha-dugaan2 idup ni mmg menyakitkan..takper i dah ok skit skang nih..sabau je lah..