Tuesday, November 16, 2010

Geram sebab berlagak diva!

 Errrmmm...tension kan muka minah sekor ni?
Ni pic semalam..mmg moody habis la dia ni..makan pun takmo..kalau angkat dia,kat situ la dia duduk..gerak 2 langkah duduk balik..heran aku..rupanya sakit nak beranak

Tapi masalahnya skang aku yg tensyen dgn Rozita sekor nih...
nyesal bg nama rozita..mmg berlagak diva nak mampos!..
Semalam on 15th November dia dah beranak..semuanya ada 4 ekor..tapi yg ke 2 tu mati..yg last entah kul berapa pagi dia beranak..yg 1st tu kul 1 tengah hari..gap jauh giler..penat aku dok jadi bidan terjun,kena potong tali pusat lagi..euwwww..dah la takdak experience..hehe..

Sebab apa yg aku geram dgn teeta ni?
Dia tak mau bersihkan anak dia..asyik kalut nak bersihkan diri dia ja..bagi susu pun taknak weih...
geram la aku nih..kang mati plak anak2 kucing aku tuh..dah la comei kan..
dia buat bodo ja..aku angkat dia masuk kotak,dia keluar balik..ngada2..diva tersangat la rozita nih...

Muka tensyen terpaksa bagi nenen..

Masa ni baru sekor anak dia..taktau la yg ke-4 tu survive ke tak..
Nanti2 anak2 kucing ni dah besar skit aku letak pic..
.
.
.
.
.
.

Ni lah kerjanya kalau takdak anak..kucing beranak pun kalut..hahahaha

6 comments:

POSH76 said...

wat suspen ajer nama pun DIVA harus ler act like a DIVA ...kiutla dia...hehe

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

dahtue name pon rozita (i tambah - che wan)...harus set diva ok ;D

nways, salam eid-ul-adha to u & family babe!

DaZzlingLilLy said...

POSH76-tu la pasal..i geram sgt kat dia..masa pregnant ni serabut semacam dia

DaZzlingLilLy said...

Lady Verde-salam aidil adha to u too..and ur family..

Anonymous said...

dia kan baru pertama kali pregnant & delivered baby. kena la maafkan. lagi pun umur dia muda belia dh kena mommy....poor teeta.
nway, congrate leli dh jadi nanny:) xsabar nk p tgk anak2 teeta.

DaZzlingLilLy said...

Ano-wei popo guna la username hg..hehe..esok mai tgk baby dia tau..lawak tetiba aku dh jd granny