Monday, November 29, 2010

SSSSSSSSSSSSSSS

Time busy camni kan..mula terbayang tempat2 menarik macam:
*
*
*
*
*
*
*
*
ni
Weekend pun habiskan kerja di rumah..aku tak kuar mana pun..
bertapa ja kat rumah tu..sekali tengok cermin..dah macam burung hantu..
dark circle kat mata..huhu..
aku
SSSSSSSTRESSSSSSS...

Tapi nak cuba buat macam rileks..konon takdak apa yg berlaku dr segi luaran..hehe..dalaman tuhan ja yg tau..sabaq...

6 comments:

Joy said...

x mau stress²..xpe dah abis busy bee nnt..turun penang ka...beach time n shopping ka ;)

DaZzlingLilLy said...

Joy-owh i really miss the beach time..and of coz shopping time..

zailamohamad said...

takpe, dah habis keje nanti shoppinglah releasekan stress;)

Lady of Leisure said...

huwaa gambar tu kat mana yer? jenih giler air dia.. rasa nak swim jer..

yatt said...

kan?? i pun kalau stress mesti terpikir nak bercuti kat pulau... luv beach so mushh.. hihi

DaZzlingLilLy said...

zailamohamad-hehe..benda tu lah yg bermain dlm kepala i skang ni sis..
lady of leisure-lady pic ni i google ja..tapi i penah pi tempat ni..di Koh Lipe,Thailand..mmg sumpah best kat sana..ayaq dia mmg jernih u rasa cam mandi dlm pool ja..
yatt-yup!..kita sama jer..miss beaches..hehe