Friday, February 18, 2011

Gundah Gulana

Semalam tak leh tido nyenyak..
Actually dah bermalam-malam dah tidur tak nyenyak..
Tapi semalam ni paling dahsyat sebab aku 'takut' lepas dapat mms sorang kawan tentang satu pic manusia yg berubah jadi dotdotdot (maaf tak leh nak reveal kat sini sebab melibatkan aib orang) lepas dia meninggal..sangat real..sumpah takot!
Dah la malam jumaat plak tuh..aiyaaa...cam budak-budak plak kan..
Tapi yg sebelum2 ni aku tak leh tidor sebab asyik membilang hari bila la aku nak dapat barang aku tuh..
Sorang kawan gi travel..so aku pesan dgn dia barang tuh..lama la plak kawan aku ni gi honeymoon..
Tak sabaq nak peluk2 barang tu..tgk real pic dia cantik sgt..apakan lagi kalau real 'barang' kan...
Barang apa pulak yg aku meroyan ni?
Tunggu okeh..nanti dah dapat kat tangan baru aku leh reveal..Kang kawan aku tak jumpa/lupa nak beli benda alah tu..kempunan mak!

7 comments:

Alimaz-Kembara Terasing said...

barang apa ek.... tak sabaq nak tengopk nih

farah fauzi said...

ishh..jgn dipikirkan sangat..tito jer..itukan hobi ko..hehe

Lady of Leisure said...

ya ampun i yg membacanya lak jadi seram hehe.. btwbarang apakah itu? hehe nanti update k..

Nurhayati said...

tak sabar gak nak tgk..leh cuci mata :-)

ayin said...

bila nak upload? tak sabar ni.. neghh...ngehh... ngeh....

Joy said...

penantian itu satu penyiksaan..hehehe..

DaZzlingLilLy said...

Alimaz-sabaq ok..hehe..padahal tuan ni yg tak sabaq
farah fauzi-ko sangat memahami aku farah..dr dulu lg hobi aku tido
Lady of leisure-mmg seram samapi harini i teringat2...ok nanti i update
Nurhayati-cuci mata mmg best kan...
ayin-nanti dah dapat barang baru nak upload akak..
Joy-akak mmg memahami..sayang akak!