Thursday, April 21, 2011

Keseronokan bekerja....

Ewahhhwahhh...tajuk bukan main lagi..etika dalam Tonggak 12 tu..
korang ingat tak?..hehe..aku pun main rasa2 ja...sebab cam pernah dengar..
utk govmnt servant mesti cam pernah la dengar kan?..
Hari ni i super duper BiZi...camni lah kalo keja kat institusi pendidikan..
Student start exam ja..staff pun start bizi..
Student cuti jgn kata nak rileks...bizi jugak u ols..
Audit macam2 audit yg datang time student cuti semester tuh..
Mana nak kena attend kursus lagi..we ols kena cukupkan 7 hari attend kursus..fuhhh!
Ok lah selamat bekerja utk korang semua..
Jom kita tanam semangat keseronokan bekerja..
sebabnya esok dah jumaat..
Muahahahahaha..

7 comments:

Syatilla said...

ai dah ckup 7 hari dah utk tahun ni.yeaaa!!!!

DaZzlingLilLy said...

Syatilla-jelesnya...i baru 5 hari jer ada lg 2 hari

farah fauzi said...

aku baru tulis entri aku boring keje..kagum dengan ko...hehe

DaZzlingLilLy said...

farah-hahaha..yg tersiratnya ko tak tau farah..muahaha..

alimaz kembara terasing said...

haiii saya pun kursus tak cukup hari lagi.....

DaZzlingLilLy said...

alimaz-takpa ni baru bulan 4...ada lagi 8 bulan..panjang lg masa..hehe

shida said...

hujung tahun kita p kursus.. yg tak berkenaan ngn kita pun.. bedal je la... hahaha