Tuesday, April 26, 2011

New kittie cat

Yeayyy...semalam aku baru dapat 5 ekor anak kucing..Teeta beranak lagi,kali ni aku nengok dia dah pandai jaga anak dia..bersihkan anak dia pastu bagi susu..kalo yg dulu first time dia beranak mmg aku tgk dia konfius ajer..sibuk bersihkan diri dia jer,anak dia langsung dia tak sentuh.paksa bagi susu pn tak nak..tapi kali ni dia plak yg tak nak tinggal anak dia..aku panggil makan pun lambat jer nak kuar dari kotak tinggalkan anak2 dia..harap2 kali ni semua anak dia hidup..nanti dah besar skit aku update lagi okes..tuan dia yg excited bila kucing beranak..hehe

5 comments:

POSH76 said...

Tahniah bessnyer dpt baby...

Nurhayati said...

wah dapat baby..
5 lagi..
hebat2x :)

nanti amik pic sekor2 ek
nak tgk
mesti comel..
pastu letak nama skali..

DaZzlingLilLy said...

POSH76-tima kasihhh...hehe..excited lebih dr i yg branak

Nurhayati-tunggu besar skit i letak sekor2..

Rashid said...

wow!! comelnya .. tak semua yang berminat ngan kucing. Ada yang alergic .. takut kena cekau .. apapun tahniah kerna punya rasa utk bela dan sayang kucing ..

DaZzlingLilLy said...

Rashid-owh saya mmg suka kucing dr kecik lagi