Thursday, April 7, 2011

Shopping Jommmm....

Siapa tak suka shopping?
Ada ker?...ish kalau pompuan yang jawab 'YA' tuh aku rasa cam kurang percaya aja!
Kalau ada pun boleh bilang dengan jari agaknya..(congak statistik sendiri sesuka hati aku)..
Bagi aku yg jauh dari shopping mall ni..lagi mudah shopping online aja..
Baru2 ni my fren yang kat London, Bibi bgtau aku dia nak ke Bicester Village..apa lagi berjela punya panjang list aku bg kat dia...hehe..

So ni lah hasilnya..iya sehelai aja walaupun list panjang berjela..list tu KIV kejap kan Bibi?...Ralph Lauren shirt..kami boria la nanti sebab Bibi pun beli yg sama..tapi boria jauh la sorang kat London sorang kat Perlis..
Bila my fren bgtau harga aku rasa cam tak percaya pun ada..murah dari aku sangka..kalau kt sini paham2 lah harga Ralph Lauren kan....huhu..


Yang putih ni pun cantik...tapi aku dah banyak shirt plain putih ni..so Bibi rembat utk dia..korang nak jugak ker shirt camni?..ataupun any stuff from UK boleh bukak sales blog Bibi and emel tanya dia sendiri..tak lama lagi dia nak balik Malaysia..so apa lagi..klik kat sini ehhh...


Best btul kan ada kawan2 yg kat oversea..merasa la dapat barang yang mustahil nak beli kat Malaysia ni..
Mula la aku berangan-angan..ermmm...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Lama dah suka..tapi dana tak berapa nak cukup..tengok la camna nanti..

Pix:Gucci.com

7 comments:

I.Q.W.A said...

ala ... blog tu x de baju org2 beso.. :(

Alimaz-Kembara Terasing said...

cantik beg tu....

nurulzia said...

Oh bestnya lili.. I ni konon nk kurangkan shopping tp harammmmm..pantang tgk brg! Tambah my brother mmg balsa kt Dublin..kang kejap2 skype dia gitau sana sini sale..dia pun hantu shopping dgn2 I naik hantu..aish..sukey in denim mmg cantik! Material dia lg best dri canvas..bellman lily..kt sana murah...

DaZzlingLilLy said...

I.Q.W.A-dalam sales blog mmg my fren tak letak iqwa,tapi kalo u nak boleh jer emel bgtau apa2 yg nak beli..nanti my fren belikan..

Alimaz-tu la i suka sangat..harap2 dapat la satu hari nanti

Nurulzia-untungnya u ada bro kat UK..nanti i bgtau my fren pasal bellman k..thanks for ur info

Ayin Masliza said...

wahhhhhhhh!!! suka! suke! beg tuuuuu..... nak jugakkk! tapi.... sama lah, dana tak cukup lagiiii

Naomiehasmi said...

lily, cantik shirt tu..I tak ble pakai, even size L pun kecik di punggung..heee

DaZzlingLilLy said...

Ayin Masliza-akak nampaknya kita kena kumpul dana dulu la..takper slow2 nnt dapat la kan

Naomiehasmi-sexy la akak ni..hehe..i ni flat kat situ..kalau payah nak cr shirt akak kena opt for tunic top