Saturday, May 21, 2011

Kadang-kadang

Bosan!...yea ada jugak weekend yg bosan...
Itu lah cuti lama sangat last week..jadi weekend ni bosan la skit..nak jenjalan pun tak menarik sebab poket handbag 'kempis'...hehehe..
Owh..punya la bosan hari ni smp aku jadi rajin plak nak compare nuffnang earning aku..awal tahun ni dah cash out earning hasil berblogging selama lebih kurang 3 thn...tak la ribu raban cam blogger2 lain..tapi cukup stakat nk beli kasut sepasang...ok la tu..rezeki jgn ditolak..
Setakat tahun ni aku tgk dlm masa 6 bulan ni dah 20 percent dr earning 3 tahun lepas..yippie...rasa cam semangat nak update blog..kalo boleh update sehari satu entry pun dah kira bagosss dah utk aku...
Ok lah malas nak membebel lebih2,aku nak kuar cari makanan..petang2 ni cepat rasa lapar plak..daaa

2 comments:

Mr. Z and Mrs. Z said...

chaiyok!!

DaZzlingLilLy said...

Syatilla-hehe...tenkiu2...semangat i dpt sokongan dr u