Wednesday, June 1, 2011

Midnight Nasik Ayam

Kenyang..alhamdulillah..pasni dah bleh tidoq dgn lena..kui 11 mlm baru nak makan malam..hambik ko..angin apa ntah tetiba aku rajin mlm ni..kui 9 baru start ketuk itu ini memasak..nasib smua bahan dah ada kecuali salad dgn timun jer..lgpun kami berdua bukan penggemar tumbuhan ijau..nasib 'boley tahan' jugak nasik ayam madu aku nih..
Ok lah mata aku dah berat,maklumlah perut dah penuh kan..gud nite all..

*Jangan tiru tabiat makan tengah malam ni,sangat buruk kesan dan akibatnya..sendiri mau tau yer*

6 comments:

nurulzia said...

Babe...terliur la..sedap nye I tgk..

alimaz kembara terasing said...

emmmmmm ayam tu kenapa ya..... keee mata I yg rabun....

Syatilla said...

masak ke lily?

DaZzlingLilLy said...

nurulzia-jom2 makan..hehe

Alimaz-hehe..ayam rentung skit pakai api kuat sgt..tapi lapaq pny pasai belasah ja..

Syatilla-i masak semalam ni..bersilat kt dapur tgh2 malam..haha

qellissa said...

nampak cam sedap je...terrer lah u masak babe..ada lg tak? meh tapau kat cni..=)

DaZzlingLilLy said...

qelissa-nasik ayam ni antara menu paling senang,.tu yg i masak..tp kalo yg lain2 tak pandai..nak tapau pun jauh..kalo dekat mst i dah hantar kat u..hehe