Sunday, July 10, 2011

Keldai

Yaaaa..semua orang tau keldai tu apa kan?..

Salah satu kebaikan keldai utk manusia:

Meringankan beban manusia..
Mungkin kat malaysia org tak guna haiwan ni sebagai medium pengangkutan..tapi di sesetengah negara ada lagi yg gunakan khidmat keldai ni..

TAPI......
Rakayat negara kita ni ramai plak yang jadi KELDAI...nak tau keldai apa?...

KELDAI DADAH...

aku ada satu info yg sangat mengejutkan mengenai siswa wanita di negara kita yang telah menjadi keldai dadah kepada boyfren sendiri...YES...WANITA...bukan siswa lelaki...

Korang agak2 berapa ramai siswa wanita yang berada di penjara luar negara akibat daripada menjadi keldai dadah?








Okeh nanti aku akan bagi jawapan kepada soalan ni dlm next entry...

3 comments:

ayin said...

memang secara logik tak sepatutnya berlaku, tp kalau dah chentaaaa... chenta itu buta.... :)

Joy said...

syg tul.. dah la terpelajar tu...cinta mem babi buta ;)

Hana Faza-same person said...

ramai nak senang cara short cut :(