Tuesday, July 26, 2011

R.I.P

Malam kemarin ramai yg duk update status kat FB pasal Amy Winehouse nih..tapi kebanyakan start dgn 3 hurup nih
RIP
Aku heran apa kes lah jadi dgn si Amy nih..
Tapi ada jugak yg sebut dia meninggal..tapi aku still tak dapat maksud RIP tuh..hishhhh...memang dah taraf makcik2 dah haku nih..ketinggalan era dah..hahaha..
Fikir punya fikir guna otak ja malas nak google sebab nak latih otak berfikir  last2 dapat jugak maksud benda alah tu
REST IN PEACE!
Hahaha...lembap betul aku nih..


Ini Angel...dia pun dah RIP jugak..sobsobsob..comels sgt sebijik mak dia..

Kalo nak ceta pasal ketinggalan era nih..ada satu lagi hal yg aku ketinggalan..baru aku tersedar bila aku kuar beshopping2..
Selalunya kalo nak beli barang aku akan list dulu kat dlm note pad yg mmg wajib ada dlm beg aku..
Masa tengah jalan2 cari barang,aku tengah sorang pompuan tgh cangkung cari barang sambil pegang phone..rupanya dia list semua yg dia nak beli dlm iPhone dia tuh..
Baru aku terpikir knapa lah aku tak guna jer phone list brg mcm si dia tuh?
Huhu..sekali lagi terasa diri ini sgt makcik2...
Pasnih kena tingkatkan penggunaan phone secara maximum wpun aku pakai nokia cabuk!

Korang gunakan phone application to the max tak?
Agaknya aku sorang ja kot ketinggalan lagi!


8 comments:

phatgurl said...

Nowadays my phone is only for calls, sms & amik pics sket2. Guna pun telefon yang umurnya dah 4 tahun... I guess I'm getting older too. Ketinggalan era jugaklah kite. Uhuhu.

alimaz kembara terasing said...

pakai list dalam kepala ja... malas nak buh dlm phone... sat g org kata nak menunjuk plak....

littlehumblelynn said...

lily

kena jugak selalu update new techy nih..sbb bdk2 skrg lagi dahsyat ..

anak kecik 5 tahun dah pandai sebut ipad..mak aaaaaaaaaiiikhh!!

DaZzlingLilLy said...

phatgurl-sama jer..guna phone utk 3 tujuan tu jer..

alimaz-btul kdg2 ada org kata menunjuk,padahal takdak niat pn dlm hati kan..dah ada teknologi kita pn nak guna jgk..

littlehumblelynn-dahsat benor budak skrang nih..i kalo bab latest gadjet mmg slalu update..tapi tak beli la kan..tak mampu nak kejor..hehe

Bitt (double IS) said...

owhh i pon baru tauk...aaakkakkaka tq...pasal list tu hubby yg rajin install kann...sebelum tu dah sound dah kasi application yg senang pakai senang cari senang guna....kalau tak baik tak payah...lagi senang saya carik pensel/pen dan kertas..aekekkeke

DaZzlingLilLy said...

Bitt-itu lah kdg2 lagi sennag pakai cara lama kan..

shida said...

pakai kertas la lagi senang.. fokus je.. klu pakai phone, kejap2 lock...nak kena unlock balik.. cemuih aihhh...

DaZzlingLilLy said...

shida-hehe..kena ubah setting lock tu pah..biaq lama skit..