Monday, August 29, 2011

Eid Mubarak


*Pic:googled*

Hai ols..
Selamat hari raya aidilfitri utk semua..dikesempatan ini aku ingin menyusun sepuluh jari memohon kemaafan dari u ols semua andai ada terkasar bahasa,tersalah bicara,terpincang coretan dan terlampau perbuatan selama kita kenal tak kira sama ada di alam maya atau alam realiti..
Aku jua dgn rela hati memaafkan u ols sekelian andai ada segala macam 'ter' tu bagi pihak aku..kita hanya manusia biasa, hanya mampu memaafkan antara satu sama lain jer kan.. 0-0 lah yer..
Semoga aidilfitri kali ni membawa seribu kenangan manis utk u ols sekelian...
Take care..

2 comments:

Hanis MY said...

selamat hari raya dear... maaf zahir batin... have a wonderful holiday

DaZzlingLilLy said...

Hanis-thanks hanis..selamat hari raya lg skali yer..