Friday, August 19, 2011

Eksaited

OMG...xcited gila aku smlm nih...sampai tak leh nak lelap mata..punya lah happy menantikan hari jumaat..nanti aku cita napa aku happy k..
Lawa tak kasut raya ai yg no 1 ni?...hehe..puas ati bli sbb murah..tapi tinggi benor..owh aku bukan xcited psl kasut ni yer..

10 comments:

farah fauzi said...

tetiba aku lak berdebar nak tahu apa yang ko eksaited...hehhe

Mr. Z and Mrs. Z said...

bukan selama ni pakai kasut tggi ke lily.kalo tmbah lg yg tinggi..no hal dah rasanya =)

yatt said...

cantik nyer kasut :)

DaZzlingLilLy said...

farah fauzi-hehe..nanti aku update..tp ko mst kata 'alah yg tu pn nak xcited'

Syatilla-yg lain tk tinggi mcm yg ni tilla..nanti pki lama br tau camna..

Yatt-tenkiu..hehe

Hana Faza-same person said...

can't wait to hear:)

zailamohamad said...

apa yang ko excited ni nyah?? cer citer cer citer;P

DaZzlingLilLy said...

Hana Faza-sabar erk nnt i update..

Zaila-mak sure ko gelak bila aku update nanti

POSH76 said...

santeklaaa I pun terminat....

Nurhayati said...

cantikkkkkk!!
wah kasut no 1 tu..
okey sila reveal no 2,3,....10 kasut anda hihihi

DaZzlingLilLy said...

nurhayati-hehe..nanti i reveal yer..skang tak bli lg..