Tuesday, August 2, 2011

Hari Kedua

(Pic:google)

Fuhhh..mmg banyak betul dugaan ramadhan utk hari ke 2..sangat menguji kesabaran..tadi aku ke klinik sebab semalam bintik2 merah kecik bnyk sgt naik kt tangan and kaki..makin di garu makin gatal..takut jugak chicken pox..skali bgn pg tadi dah kurang..alhamdulillah..aku pn tak gi keja ingat nak amik MC,klinik panel plak cuti kecemasan..terpaksa EL lah kalo gini..
Balik umah dr klinik ingat nak basuh baju then masak..tapi air plak tak turun..adusss...terbantut keja..sabar jer lah..so arini tak jadi masak,beli jer kat bazar kejap lagi..ayam golek tu dah beli kat gerai tepi jalan,dr semalam lg duk teringat-ingat ayam golek...
Jom gi bazar ramadhan...

7 comments:

Lady of Leisure said...

kalau gi bazar byk tul godaan, tadi i gi bazar kan, ingat nak beli murtabak jer, tapi dah terlebih2 sudah hehe.. dengan nasi lemak, kari kambing, ayam msk hitam, tepung pelita.. isk napsu kan.. :D

DaZzlingLilLy said...

Lady of leisure-betui tu..mst borong cam 5 org nak makan..padahal nanti makan skit ja

my everything said...

sedapnyeee... heheh ai pun nanti nak g terjah bazar gak bile2 nanti heheh nak cari murtabak mini hahah pagi2 dah cite pasal makanan hahaha

DaZzlingLilLy said...

nana-pagi2 ceta pasal makanan terus terliur..

SiTyAiZa said...

wah... sedapnya.... terliur sity bila menengok ayam golek tu..... nyummy nyummy...

littlehumblelynn said...

lily

thats why kalo pg pasar ramadhan bwk duit cukup2 je..spy x over budget beli yg bukan2..

DaZzlingLilLy said...

sityaiza-mmg best ayam golek tu..puas hati makan semalam nih

littlehumblelynn-bagusnya u..i ni nak g bazar tak pnh plan pn nak beli apa..main hentam jer