Friday, August 26, 2011

Mood mengemas sudah mari..

Masih bekerja kah anda?
Aku pun belum cuti lagi hari ni..
Banyak benda nak settle hari ni..tukar duit raya,amik kuih,amik baju raya and bla bla bla....
Tapi yg paling best mood mengemas rumah dah membuak-buak..hehe..sebenarnya pening nak start kemas dr mana..tak balik kg pn pening jgk kan..kalo balik kg tak perlu susah payah nak kemas rumah..huhuhu..sebenarnya aku ni malas!

*ini pic sebelum kemas yer,kita tgk lepas kemas apa beza,or maintain aja..hehe*

Nampak gayanya hari ni kemas dua zone dulu: Zone A is living room, Zone B is bedroom...hehe..

Ok lah buat yg balik kg tu berhati2 memandu...

6 comments:

farah fauzi said...

aku mmg suka theme hitam dan merah...yiihaaaaaa...

zailamohamad said...

aku tgk xder sepah pon..i like your sofaaa

POSH76 said...

kalau nak raya mood mengemas berganda2

Nurhayati said...

alaaa xnampak sepah pun.
umahku jgn kata la, lg teruk dr ni huhu

Bitt (double IS) said...

nice combination ;)

lily wish u selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin sepanjang kite berblog ;)

DaZzlingLilLy said...

farah fauzi-aku tau taste kita sama..umah ko pn sama kaler kan

Zaila-mmg tak sepah,tapi habuk 6 inci ...kuikuikui

POSH76-mmg pon,semangat btul time raya nih

Nurhayati-habuk banyak u..takpe u ada anak dara leh tlg kemas nanti..hehe

Bitt-selamat hari raya to u too..i pn mintak maaf kalo ada salah silap selama berblog ni