Monday, August 1, 2011

Pembuka Selera 1st Day Puasa

Amacam hampir 3/4 hari puasa?
Alhamdulillah aku tak rasa letih or dahaga..cuma ngantuk manja jer skit2..hehe
Masuk ofis tadi ni aku tak ON aircond pun..nak elakkan tekak kering sebab aku ni mmg kuat minum air..kang dehydrate
Kiranya aku share aircond dari luar bilik aku jer..

Tadi bangun sahur pun dah lambat dalam kul5.20 camtu..mana dan nak masak nasik semuanya..padahal dah prepare udang dgn ikan semua..makan roti gardenia cicah milo jer..wandy plak roti sapu susu..hehe..

So bahan2 mentah tadi postpon ke juadah berbuka lah nampaknya..
Ingat kejap lagi aku nak masak sambal udang..

(pic:google)

pedas2 baru sedap..terbuka selera skit..
tapi benda manis pun kena ada sebab laki ai tu suka makan kuih muih..nak masak segala jenis mmg tak mampu..masak kat pasar ramadhan jer kejap lagi..

Eh apsal teringat murtabak plak nih...
Air tebu...
Teh ais kawww...

hehehe...kena tamatkan entry setakat nih jer..kalo tak makin melalut list kat atas nanti..
TaTa

9 comments:

Caythrine Amanda said...

wah sedapnye smbal hudang..

POSH76 said...

sedap lak tengok sambal tumis tu...

POSH76 said...

sedap jer tengok....

yatt said...

tgk gmbr dah terliur dah.. isk2 dugaan btol la kan puasa2 ni hihi

farah fauzi said...

menu ini adalah menu peberet...adeh..meleleh...

DaZzlingLilLy said...

caythrine-mmg best tgk pic tu kan..

POSH76-tambah2 tgk time puasa kan..

Yatt-mmg dugaan bermacam2 kalo time puasa

Farah-sama la feberet kita

qellissa said...

febret food cik Abg ni, tp i x bleh mkn udang gatal2..huhuhu

Nurhayati said...

nyumnyum sedapnya sambal udang.
me tak dapat puasa, smalam cikP datang huhuh sangat sedih.

DaZzlingLilLy said...

qelissa-alahai sayangnya tak leh makan udang..

Yati-ai pun tunggu masa jer ni cikP nak jenguk mai..