Tuesday, September 20, 2011

Padang Besar

Aiseyyy..mentang lah dekat dengan sempadan kan..
Selalu jugak lah aku terjah ke Big Field nih..
Asalnya ke sana mmg tak dak tujuan pun...dah org ajak aku ON jer lah..
dalam kepala mmg tak nak beli apa2 pun..
Sekali member aku dua org ni terus masuk ke sebelah Thailand..
dengan border/passport pn tak bawak..
main redah sesuka hati ja..
nasib lah lepas..huhu..


Hari ahad org dah tak ramai..memang best jalan2 jamu mata..aku as usual beli benda merepek..

 Si baju hitam tu kalo gi memana dgn dia mmg kenyang perut suka hati lah..dia suka sungguh beli makanan..sengkak perut aku..pas ronda2 beli barang sambil habiskan makanan yg tapau tu,pi pekena kuew teow sup dgn laksa kuah lemak pulak..isk sedapnya..

hambik ko ulam satu talam dia bagi..kalo tak awet muda jugak tak tau lah awet apa jadinya..hehe


11 comments:

Joy said...

xpernah sampai lg ke pdg besar...perlis pun baru sekali jejak..hantar adik ke uitm arau 2 thn lps ;)

DaZzlingLilLy said...

Joy-akak len kali kalo dtg perlis singgah la pdg besar..best jugak jamu2 mata..

zailamohamad said...

makanan orang Siam memang best kan

Nurhayati said...

wah bestnyerrrr

Hanis MY said...

teringin nk g sana.. bestnya makan ulam...bgs tuk kesihatan...

DaZzlingLilLy said...

zaila-a'ah my feberet..semua sedap

Yati-best sesangat..

DaZzlingLilLy said...

Hanis-balik nnt jom kita serbu sana..

Lady of Leisure said...

padang besar best kan, teringat lak dia punya pulut ayam, layan pulut ayam sambil minum air kelapa fuh!

DaZzlingLilLy said...

Lady of Leisure-pulut ayam mmg sodap..kat sana bab makan mmg no 1..

KhaiRin said...

slalu dgr je ntah bla nk smpi sn

DaZzlingLilLy said...

KhaiRin-nanti2 sampai ler tu..