Tuesday, October 11, 2011

Ok aja

Kakitangan awam semua.....amacam suka tak?
|
|
|
|
|
|
|
""
"

Pic:cilok FB

Aku rasa cam banyak jugak tu..apa2 pun syukur alhamdulillh dr takde peningkatan langsung kan..
Langkah pertama aku buat lepas pembentangan bajet is:

Bukak akaun Tabung Haji...i know agak terlambat jugak sebenarnya kan..umur dah nak cecah 30 tahun baru terkial-kial nak bukak akaun..org lain dah beribu dlm akaun TH ni..tak kisah lah janji dah ada akaun skrang ni..siap dapat tabung "tabung haji" tu lagi..nostalgia betul tabung tu kan..
Masa aku gi daftar bukak akaun,kawan aku daftar utk turn haji..dia dapat turn tahun 2041...ermmmm agaknya time aku nak daftar nanti tahun berapa la pulak turn aku nanti ya..2065?..rezeki masing2 jugak lah kan..sesapa dah cukup RM1300 dlm akaun tu cepat2 lah daftar..

8 comments:

ayin said...

sukeeeeeee.......apa2 yang naik, mmg suke, naik tangan jer tak suke.. hehhehe

zailamohamad said...

bertuah korang..pasni harga barang naik seiring dengan gaji..hahahaa (hopefully notlah kan)

shida said...

nak yg kat tangga jusa punya kenaikan boleh??? kehkehkeh

DaZzlingLilLy said...

ayin-asal naik je kita suke tak kira banyak ke sikit kan..hehe

zaila-owh nonono...harap2 tak naik jugak harga barang

shida-boleh ja,tapi kita kena jadi JUSA dulu la..agak2 bila tu kan?

yatt said...

ok la syukur.. bnyk jugak tu.. tiap2 tahun gaji naik 100 lebih.. kira gaji pokok kita cepat la tinggi kan? compared to sblm ni :)

shida said...

hahah.. jUSA tu tinggal impian.. JUS PELAM buleh laaa..heheh

DaZzlingLilLy said...

yatt-btul tu gaji pokok tinggi senang nak wat loan rumh ke apa nnt

shida-hehe..mana tau kot rezki 20 thn lagi..

SiTyAiZa said...

alhamdulillah.... leh la cepat kita g haji... amin....