Tuesday, November 22, 2011

Hari rajin aku..


Aku ni mau kalo rajin tu mmg jadi lah masak apa pun..
Ahad malam tu buat cucuq udang..first time try..sebenarnya kan masa tido ptg tu aku mimpi wat cucuq udang..itu lah tido lagi petang2..bangun je terus pi beli udang dgan bahan2 lain..satu hal lagi yg ngidam cucuq udang ni sebab tgk mastercher,aritu chef wat cucuq udang version mak dia punya..sedap sgt nampak..terliur aku masa tu..masterchef ni mmg tau...wat org rasa lapaq aja..

Aku buat cara yg aku suka jer..tak letak daun kucai pun..ala2 my mom style,kalo budak2 mst suka..hehe..kuah plak malas nak wat kuah kacang,cicah sos thai aja..
Sedappp jugak..ehehehe..not bad utk first timer..

7 comments:

Joy said...

cucur udang dgn teh O panas sedap...

KhaiRin said...

knape la entry ni dibaca ketika ujan lebat? waaarrrggghhh

DaZzlingLilLy said...

Joy-mmg i makan dgn teh O pun akak...

KhaiRin-huhu sardis kalo tgk time hujan pic makanan ni..

RedBerry said...

i just my dinner.... nasi lagi wokeyyy

tp biler baca entry ni, mak aiiii lapar balik! haha...

DaZzlingLilLy said...

RedBerry-i mmg kalo dinnee makan nasik,tapi cucur udang ni kalo ada mmg akan makan jugak wpun pas makan nasik

Bitt (double IS) said...

nampak menarik dan tetarik...hehehe cucur saya konpem kena letak daun bawang dan bawang potong2..hehhehe

DaZzlingLilLy said...

Bitt-bawang i letak,tp kalo daun kucai tak berapa suka