Wednesday, December 14, 2011

007-James Bond

Sapa peminat abang Bond?
Aku ofkos angkat tangan dgn kaki sekali..suka tengok filem2 Bond ni tak kisah lah dari yg zaman dolu or yg baru..
First sekali suka tengok gajet-gajet British secret Agent nih..semuanya canggih lah..kagum aku tgk alat tambahan zaman dulu punya..Bond moden ni tak payah cakap la mmg bapak canggih kan..
Lokasi filem pun semuanya cantik-cantik..magnificent view gitu..
Kalau bab heroin pun mmg pandai director pilih..semuanya ada pesona tersendiri..pelakon terkenal dari seluruh dunia..bukan US or Uk ajer kan..


Bagi peminat abang Bond u ols boleh tengok kat HBO malam ni kul 10 malam..actually start 4 december aritu filem Bond start ditayangkan..baru semalam aku tengok..ruginya terlepas yg sebelum ni..

Pic:wikipedia

semalam punya The Spy Who Love Me..tak sempat habis dah ngantuk..huhu
Malam ni nak berjaga tengok Moonraker plak..jom tengok sesama tapi tv rumah memasing yer..

5 comments:

KhaiRin said...

sy cuma lyn JB yg dibintangi michelle yeoh tu je... hehehe

Joy said...

td cuba komen guna id fb je..x dpt lak. Like dpt. akak minat sgt dgn abg bond daniel craig ... ;)

wahida said...

minat...suka dari dulu sampai sekarang...


salam kenal, terus follow sini...

Bitt (double IS) said...

tu lerrr i terlepassss

DaZzlingLilLy said...

wahida-thanks ya

Bitt-takpe nnt ada ulangan