Wednesday, December 7, 2011

QUAKER Oat Cookies


Aku ni kalo sebut quaker oat jer terbayang dah benda putih lembik yg macam tepung bancuh air tu..tak lalu aku nak telan benda alah camtu..otak aku dah 'save' info yg benda ni tak sedap,wpun aku tau oat ni sangat lah berkhasiat and baik utk kesihatan..tapi tetap tak lalu nak makan okes!
Tapi oat cookies ni sumpah sedap!..kena taste aku..maybe ada campuran kacang madu..so dia manis and rasa cam lemak skit..rasanya sesuai utk korang yg selalu breakfast 'on the go' atau pun nak kunyah ganti jajan..lagi bagus kot dari duk kunyah goreng pisang..



Tertipu jugak tipah ni tadi..ingatkan betul la kacang chunky2 atas cookies,rupanya TAK!..haha..kalo nak tau camna rupa cookies try beli sendiri yer..RM4.90 aja..ada 6 paket kecik and 3 bijik cookies besar skit dari syiling 5 kupang tu dlm tiap paket..
Cookies ni penyelamat perut aku malam ni..padahal dah dinner nasik+tom yam kul 8 tadi..tapi kul 11 terasa lapaq lagi..so aku makan cookies ni dgn air suam..lega skit rasa lapar tu..better off to bed sebelum lapaq lagi..TaTa..nite all ☺


9 comments:

phatgurl said...

Tak pernah nengok pun. I suka oat...mmg kena cuba try test neyh...beli kat hypermarket ke runcit je?

DaZzlingLilLy said...

Phatgurl-i beli kat kedai runcit atie..rasanya ada banyak perisa lagi selain kacang madu..tak sempat nak tengok..

Nurhayati said...

baru beli smlam tp blom makan lagi. beli satu dulu yg choc chip tu hihi

DaZzlingLilLy said...

yati-i prasan gak yg ada choc chip tu..nnt nak try yg tu plak..

Hanis MY said...

wahh dah buat cookies bestnya, dah la i suka oats! biasala gambar nk tarik perhatian buyers haruslah vass hehe janji rasa sedap klah tu...

phatgurl said...

ok thanks Lily nanti I check kat kedai runcit umah I...dah lama tak gi kedai.

DaZzlingLilLy said...

Hanis-rasanya baru kot quaker wat cookies sebab takde pun iklan kt tv

Atie-nnt jgn lupa cari yer..boleh kunyah2 selalu..hehe

efa fairuz said...

wah tiba tiba terasa nak makan la la ni jugak.. saya ni dah la hantu biskut..sebut biskut apa semua sy nak.. hat ni mmg komfem nk g cari! hehe

tq lily! :D

DaZzlingLilLy said...

efa fairuz-no big deal..sharing is caring