Thursday, January 5, 2012

"Jaundice"

Entah apsal tetiba aku yang tua bangka ni kena 'jaundice' musim ni..ke mata yg 'jaundice' tak pasti lah..
Tapi 'jaundice' aku ni tak merbahaya kalo takder duit dalam tangan..tapi kalo ada duit mmg MARABAHAYA..isk takut!
Skang ni asal nampak benda kuning jer mesti bekenan di hati..dulu2 aku tak suka si kuning ni..tapi skang suka sangat..minat dari jauh jer lah..sebab dia mahal..

(pic:googled)

pastu bila MyVi kuar kaler kuning pun aku suka tengok..cuma tak bekenan tang bontot dia jer..but very yummylicious yellow..

(Pic:googled)

Bukan aja kena 'jaundice' dgn benda yg besaq2..benda kecik pun aku 'jaundice' jugak..
First time tengok terus jatuh chenta..
Gucci mayfair small tote..adusss..tak mampu lagi nak memilikimu whai cinta pandang pertamaku..huhu


Kemudian si duri ni pun aku suka..entah apa2..

Sam Edelman Lorissa Spike Heels..takpa nnt gi Hatyai cari yg seakan2 kuning camni..nak beli 2/3 pasang pun boleh kalo kat sana..hehehe..

Yang ini plak aku nak tunggu sale..kalo sesapa nak yg ini boleh beli dari aku yer..korang komen jer kat pic FB aku..nnt sale aku bgtau korang..

Boleh pakai gi kerja..pair dgn tudung Fareeda pun cantik..or printed shawls pun lawa..

Okeh sekian aja ceta 'jaundice' aku utk hari ni..masa2 depan tak tau lah pulak nak demam apa..maybe kepialu ungu ker..hehehe..

*mode: tengah tunggu handbag 'jaundice' sampai

8 comments:

my everything said...

ohh soka soka heheh nanti nak tengok beg baru ek hehehehehe ...

Joy said...

hahahha... ahkak pun tengah demam 'jaundice' gak ni. tp takut takat baju je...nnt dah kebah demam x taw demam pe lak kan....

wanG said...

cantiknya gucci

miSsMawar... said...

semua cantik... termasuk dgn tuan nye sekali.. hehehe

DaZzlingLilLy said...

nana-owh ok nnt sampai i update kat sini

Joy-hehe..tunggu kebah kang demam lain pulak serang

wanG-hi wan..gucci tu mmg cun..terliur i

KhaiRin - anies said...

mood tgh okey ye?
sbb tu mata berpinar2 tgk kaler kuning...
kasut duri tu mengancam la...

DaZzlingLilLy said...

Miss Mawar-hehe..semuanya cantik duit je yg tak cantik sgt..

Khairin-anies-a'ah mood tgh baik skang ni..

Bitt (double IS) said...

alamakkk aunty ni geng ismeth laa...akekkekeke