Friday, February 17, 2012

Gold Jumper

Kalo cakap pasal emas,rasanya kebanyakan pompuan suka pakai emas ni..cuma ada yg suka kumpul dan ada yg beli sekadar nak lengkapkan diri sebagai wanita aja..hehe..
Kalo sapa cakap dia takda langsung barang kemas mesti aku tak caya..sebentuk cincin paling kurang pun mesti emas kan?...

(Pic:googled)

Macam aku sendiri pun tak minat nak kumpul barang kemas..cukup lah ada serba satu..itu pun jarang pakai..wpun mak2 kita selalu kata yg emas untuk investment,tapi minat aku still tak bercambah lagi terhadap emas nih..tapi mungkin satu hari nanti aku akan minat...manusia berubah ikut peredaran masa kan?...
Kalo pakaian plak jarang2 kita jumpa kaler gold yg senang matching..kalo ada pun songket benang emas...kain lace..cam sesuai utk majlis glamor gitu..tapi aku pernah sekali jumpa bra LaSenza kaler gold..mmg cun abis pada mata aku..auwww sexy gitu..umpama cik betty boop di pakaikan emas..tapi sayangnya takdak size aku..sobsobsob...
Hari ni plak saja gatal tangan bukak web H&M...macam nak pengsan aku tengok pompuan ni..lawa gila..walaupun aku pompuan tetap terpaku sekejap!

Jumper gold tu pun lawa..simple je dia pakai dgn black trouser..

Sebenarnya nak beli barang kemas mahal...tu yg berangan tengok2 baju kaler emas jer..sebab paras tu jer yg mampu nak beli tiap bulan...hehehehe..

5 comments:

miSsMawar... said...

cantikk... mawar pun ada tgk cardigan mcm style mcm ni jugak la kt F21.. yg jenis style besar tu... cemana nk explain ntah... hehe.. kaler gold.. berkenan.. taaapiii.. fulus xcukup.. hahaha..

KhaiRin : anies said...

syg nyer emas skrg x sm mcm emas dulu...berat, warna pon cantik..skrg ringan tp mahal nk mampuih

Has said...

hehehhe... gelak baca part ni. umpama cik betty boop di pakaikan emas..nak kena cari gak ni :p

Bitt (double IS) said...

takut dehh letak emas kat rumah..hehehe tapi kalau baju gold rasanya no hal kann..hehhee

DaZzlingLilLy said...

missMawar-owh yg jenis panjang tu ker?..cantikkan gold ni

KhaRin-a'ah emas dulu mampat and berpatutan..skang punya mahal bangat

Joy-kalo ada nanti i roger akak..hehe

Bitt-itu lah..baju gold takde sape nak rompak agaknya