Thursday, March 15, 2012

Tension dan stress!

1st Pic : googled


Dua gejala ni mmg bahaya..kalo tak leh control boleh jadi macam2 perkara tak elok..utk elakkan kita banyak berfikir mengenai punca 2 gejala tersebut seeloknya kita kena ada satu fokus lain..contohnya hobi..atau pun lakukan apa yg kita suka..
Iya lah kan kalo asyik nk fikir masalah aja,tak jadi keja la sehari suntuk..semua org ada masalah tersendiri..cuma cara kita menangani masalah yg berbeza antara satu sama lain..
Kalo korang selalu buat camna?
Aku ada 2 cara yg sgt berkesan utk hilangkan/kurangkan stress:
1.Surf intenet cari pic armcandy yg lawa2 sambil berangan...
2.Layan si gebot sekor ni sambil golek2 atas katil dgn dia..gomol2 sambil bersembang dgn dia..lantak la wpun dia tak paham..hehehe..janji dia tak akan pecahkan 'rahsia' apa yg aku ceta kat dia..

Ok lah bye..ngant0k!

8 comments:

my everything said...

lap ailio tengok pic yang atas tu ;-P

KhaiRin : anies said...

ooo nnt sy nk tanya la kucing tu apa ek rahsia tu hehehe

brid3ofkayangan said...

k.laili....bestnya golek...tgh stress kerja jugak...k.laili muka glowing...apa rahsia...share2...hehe

Has said...

akak if stress je..trs pegi berlari, x pun cuci bilik air...lega jap :)

eMMe said...

Salam Lilly, kalo saya stress saya dgr muzik... kalo dok tak wat pape, gi amik angin menghirup udara yg segar... balik kg...hehehe...

Fabulous Me said...

terrrrrrrrtarikkk gmbr handbag itu. my wallpaper skrg ni letak yg kale cili red. berangan2 mane la tau 1 hari die keluar dr desktop tu ke.. huhuhuhuhu berangan lagik!

ain klu stress window sopping!!! xbeli handbag, beli TINGKAP sudeh!

DaZzlingLilLy said...

nana-slurrppp..mampu tgk jer

KhaRin-hhehehe..nnt u tanya dia jawab bahasa dia jer..

Zai-okeh nnt kak laili share..next entry k

Has-akak..btul cuci bilik air mmg leh hilang stress

eMMe-bestnya boleh balik kg..mcm i ni mmg duduk kg dah pon..

Ain-hehehe..janji leh window shopping jamu2 mata kan..kalo handbag leh keluar dr skrin mmg best sesangat lah..

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

kucing zan pun sama kaler mcm kucing lily tu..gemoks jg..hehe..
btl..syok sembang ngan dia wpun tahu dia xpaham..sb dia xkan pecah rahsia..haha..tp best bl kata paham pejam mata..dia pun pejam mata..hehe