Wednesday, March 28, 2012

Wordless Wednesday : Favourite Shoes

Crocs Cyprus III

5 comments:

zailamohamad said...

aku pon cadang nak beli kasut yangs elesa, nanti nak g Sabah, konpem2 kn pakai kasut, kalau pakai heels macam xsesuei je ngan mukabumi kat sana..hahaha

eMMe said...

Lilly, brape harga crocs ini?
saya tringin gak nak cari kasot tinggi yg selesa...tapi ikut kemampuan, hehehe...

DaZzlingLilLy said...

zaila-kalo nak jenjalan mmg tak leh pki heels..crocs ni mmg selesa...

eMMe-harga dia 229..ada less 10% gitu..yg ni mmg selesa sgt emme..

Ayu said...

Hehehe.. Samalah. I bought mine before raya tahun lepas, kaler choc. Ypu're right, (surprisingly) sangat selesa walau jalan jauh. Sekarang kita kembar kasut! :)

DaZzlingLilLy said...

ayu-kaler choc pn cantik,yg cyprus sebelum ni i beli kaler choc,so kali ni beli hitam plak..hehe..kembar yg ada jauh nun di uk yer ayu..