Saturday, April 7, 2012

Nasik Goreng Sotong

Salah feveret kami berdua kat rumah ni mmg nasik goreng sotong..
Wpun tengah sakit mata,Wandy belasah jugak nasik goreng sotong bini dia ni..memula taknak takut gatal,bila dah tengk tu gatal ke mana apa ke mana..hehe


Semalam malas nak masak lauk pauk,sebab jemu dah makan nasik putih..sekali tengok ada lagi sotong dlm fridge tu..nasik yg tengah hari pun banyak je lg..baik goreng nasik..
As usual aku punya mmg banyak cabai melaka and lada,tapi yg laki aku kena mild aja..untuk nasik goreng sotong ni aku guna minyak goreng ikan..baru ada rasa seafod skit kan..hehe..yg lain masuk sos tiram jer,sotong plak kena biar air kering dulu okeh..simple recipe..senang nak buat..kejap je dah siap..mmg sedap sgt nasik goreng aku semalam..hehehe..puji masakan sendiri plak kan..nak kongsi resepi bagai aku rasa malu plak..al-maklumlah..masuk dapur pun sekali sekala..

No comments: