Wednesday, April 25, 2012

Rezeki di hari rabu

amacam dah tengok slip gaji baru? (org gomen yer)
ke tgh Q depan atm skang ni?
hehehe..apa-apa pun bersyukur dgn kenaikan kita dpat tu..alhamdulillah...
Aku tadi dah tgk...happy sgt..hehe..
Jom kita buat bajet listkan benda2 yg sepatutnyaspend guna duit tu...takpun simpan skit utk raya kan..

9 comments:

Mooniqueen said...

Untung uolss yg kje gomen ni...tumpang happy...yeahhh...

eMMe said...

Tahniah! Alhamdulillah, rezeki dari Allah, jgn dibazirkan, berjimat la, sape2 beringat, heeeee~

ayin MM said...

hahahah.... selamat bershopping yer lily :)

my everything said...

syukurrr tapi perak lambat masuk la babe!!! i ni ha dok becabang2 dalam otak ni nak itu nak ini heheh

littlehumblelynn said...

Alhamdulillah!

Tgh standby utk expenses birthday anak mggu dpn :-D

SiTyAiZa said...

alhamdulillah....

Leh la beli Jamu Mandara dari siti... :-)

Has said...

wowwweeee...senyum lebar la kan ;)

DaZzlingLilLy said...

eMMe-betul tu beringat sebelum papa..hehe

ayin-jamu mata aja akak..hehe

nana-kitorang pun gaji jer masuk dulu..tunggakan 30 ni

lynn-rezeki anak u jugak kan..happy birthday in advance..

SitiAiza-owh boleh2..nnt lily emel k

Has-senyum tgh tido..hehe

SiTyAiZa said...

Manatau kita mencuba... Aton dah 5 Bulan dah... :-) Benda baik apa salahnya nak share kan...