Friday, June 22, 2012

Hazy Day

Skang kat perlis pun berjerebu..boleh tahan jugak eh jerebu minggu ni..nak2 lg kat sini dah lama tak hujan..peluh meleleh2 je aku rasa..antara panas nak hujan atau tak..tu yg peluh sakan..Pic tu aku snap pagi tadi..selalunya nampak clear je gunung-ganang sepanjang jalan tu..
Dah jumaat kan?..besttttt..hehe..selamat berhujung minggu u ols..kurangkan aktiviti luar yer..nnt demam..
Bye!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

3 comments:

Mooniqueen said...

Semua tempat jerebu... Dah la panas cuaca ditambah dengan jerebu lg...

~Beb~ said...

happy weekend jgk uols!

zailamohamad said...

owh kat sini pon sama..anak bongsu aku dah batuk2 dahpon..sian dia..