Thursday, June 14, 2012

Jam Dinding

Dinding dalam rumah memang memainkan peranan yg sgt penting dlm menonjolkan tema yg kita tetapkan untuk kediaman..So elemen-elemen hiasan di dinding sangat perlu di titikberatkan untuk menaikkan seri tema yg kita pilih..betul tak?
Salah satu elemen yg ada di dinding semestinya jam dinding..
Antara yg sentiasa menjadi tarikan aku ialah jam yg camni..
Corak bintang 'terpercik'

Ada terjumpa satu yg ala2 camni..tapi kaler pulak tak masuk dgn tema rumah aku..harga dah ok..
Ok lah maybe korang yg duk kota metropolitan selalu nampak jam2 yg camni kan..tapi harga pun mesti marvelles..hehe..aku taknak yg mahal sgt..

Takpun yg lagi simple camni..


Yang penting nampak moden sesuai dgn tema rumah aku..
Tapi masalahnya aku tak penah jumpa pun yg camni..

Atau pun lekat terus di dinding camni,banyak tempat jugak aku nampak dah pasang jam di dinding terus camni..terutamanya hotel..

style jugak kan..tapi nak kena hire ID pulak...bajet skit okeh...

last sekali aku beli jugak satu...rasa dah jemu tgk jam bulat biasa tu..ala2 macam aku cari jer..yg sebijik camtu takde..kira yg ni pun ok lah..60% memenuhi kriteria yg aku nak..
Ada kerawang and blink2 gitu..hehe

Pic senget...tinggi susah nak snap..harga RM119.90..yg ni aku beli kat Tings kedai satu row dgn Pizza Hut kangar..ok lah kira puas hati utk projek deko-deko kali ni...

6 comments:

POSH76 said...

nice deko....like!!

eMMe said...

cantik! semua saya suke
mmg tepat citarasa Lilly...leh la deco2 raya kan....

zailamohamad said...

cantik! sekali pandang macam merak..hehehe

jam dinding rumah aku semua beli di ikea..laki aku suka yang nombor besar2 sebab dia kan tak nampak..hahaha

Has said...

comel nye jam dinding! kristal ke yg bulat2 tu?

littlehumblelynn said...

Lily,

samalah tgh aim featured wall clock yg menarik jgk.mesti simple,modern &contemporary.xmo english style.lily punya tuh x bad jgk.cantik

~Beb~ said...

Nice 1! Mmg ctk