Saturday, June 23, 2012

SimplySiti Natural Clay Mask

First time aku beli produk SimplySiti..sebelum ni duk usha2 eyeshadow dia..kaler cantik2 jugak...


Memandangkan alat mekap semuanya banyak lagi,so aku beli mask je sebab mask aku dah lama habis..yg ada pun maybe dah expired..punya lah malas nak berkisah pasal kulit muka..
Skang ni mood rajin tetiba datang so tiap minggu aku pakai mask and scrub...
SimplySiti Clear Solution Natural Clay Mask ni harga dalam RM28+ kalo tak salah..berat 100g..
Untuk kulit yang berminyak cam aku ni mmg sesuai sebab ada tulis Oil Control & Acne Solution..setakat 2/3 kali pakai ni ok jer dgn kulit aku..takdak alahan or naik jerawat ke apa..
So nak tgk keberkesanan penggunaan mask ni kena la pakai sampai habis yer..kat belakang tu ada suggestion guna twice a week for effective result kalo nak cantik cam kulit SITI NURHALIZA!

4 comments:

Mooniqueen said...

MQ ada lagi stok mask beli kat guardian... Sedap n lembut je skin lepas pakai mask ni..

DaZzlingLilLy said...

Mooniqueen-a'ah muka lembut je pas pakai mask ni kan..berbaloi dgn harga

Nur Kamilah said...

bru try dlm seminggu, pakai dlm 3 kali seminggu, wat masa ni ok, muka pun rasa lembut jerrrr, bersih sngat

Nur kamilah said...

lembut jer lepas memakainya, kulit bersih. saya pakai 3x seminggu..harga pun ok x mahal