Friday, July 27, 2012

Suri & Lana

Kenapa kah?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mengapa kahhhh?????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Asal aku suka ja susah nak dapat...
.
.
.
.
.
.
Mungkin betul org cakap kita tak akan dapat apa yg kita suka,
TAPI
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.kita akan dapat apa yg kita perlu..
pasrah je lah..
mungkin nak dapat yang lebih cantik dari ini
|
|
|
|
|
|
V
Yang kanan tu yer..
Suri & Lana ni salah satu brand under Mimpikita..
Aku dah tengok dalam Fashionvalet and Zalora..tapi takdak ler pulak tops biru tu..
Yang lain2 ada jer..
Owhhhhh sangat suka..
Nanti mesti teringat-ingat..
  Melampau betul ai ni kan?
hehehhe


4 comments:

Has said...

ni cutting ala2 peplum kan?

DaZzlingLilLy said...

Has-a'ah akak ala2 peplum..suka gabungan lace and royal blue tu

mazlinasamin said...

Cantek2 nye... Suka ngan yg kiri tu...

DaZzlingLilLy said...

mazlina-banyak yg cantik2 brand suri n lana ni..