Thursday, August 16, 2012

Jovian Boxing Day

Camna korang gi ber'Boxing' tadi?
Best tak?

I baca dalam FB JM mmg dahsyat..siap ada yg Q dari kul 3 pagi..
Apa2 pun semangat nak raya tu mmg kental di kalangan kita kan..
Macam i yg jauh kat perlis ni mmg tak akan lah sanggup turun ke KL..
Nak2 lagi mmg kampung kat sini..takkan nak pi KL pastu redah jem balik plak semakkan jalan jer..kesian kat org yg nak balik kg..
So tadi aku bangun kul 7.30 terus bbm my fren mintak tolong beli..
mmg dalam hati nak Jova tapi apa kan daya..Jova ramai peminat..
So i pesan Jareena in blue..
Nak pakai masa kenduri my cousin nanti..
Tak sabaq nk pakai..hehe..

Al-kisahnya baju raya yg kaler tema sama dgn laki aku tak siap lagi..sentap tak?
Antie tu siap suh aku g amik raya ke 2 sebab dia kata yg sepasang lagi dah siap..
Banyaakkkkkk CHANTEK!
Aku paksa auntie tu suruh siapkan jugak last hari sabtu...
Huhuhu..sgt berdebar okeh..
Ok lah nak cuci rumah plak..bedebu sakan lagi hari ni..stresssssss..



1 comment:

Nurhayati said...

ai tak kuasa..
walaupun fashion designer.
hehehe