Wednesday, August 29, 2012

Nasib kesayangan

Asal kasut yg aku sayang jer mst cepat rosak..
Wedges antara kesayangan aku sebab selesa sgt pakai..kalau pakai lama pn tak sakit kaki..
Susah nak jumpa yg betul2 ngam dgn kita wpun ada banyak kasut..
Lepas ni nak hantar ke repair..harap2 boleh bertahan lama lagi..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

my everything said...

betoll i pun same...wedges je yang paling sedap untuk kaki ni hehe

DaZzlingLilLy said...

nana-wedges stabil dri heels biasa kan..nak jalan pun confidence jer