Tuesday, August 7, 2012

Tuesday Blues

Bosannya hari ni...
Rasa lambat sangat amsa berjalan..
Wat kerja pun lembaps..
Satu persatu..nak tengok internet sampai tak tau nak tengok apa dah..
Takut nanti melayang $$$$ lagi..
Nak pikir persiapan raya pun malas sebab bukan nak boleh buat apa kalo hari kerja..
Mungkin akibat cuti lama sangat kot..
So hari ni tuesday blues gitu..
Ok lah bosan2 camni kena banyak berjalan,tak leh terperuk dalam opis..
Jom isi borang cuti..aku tak isi lagi borang cuti raya tahun ni..hehehe..
Nak amik cuti 5 hari jer...
Korang cuti lama tak?
Aku kena amik cuti lama sebab KAMPUNG HALAMAN JAUHHHHH sgtt..
muahahahha

3 comments:

SiTyAiZa said...

kampung lily dkt mana????

KhaiRin : anies said...

sm la kite kt sini waaaaa

p/s jemput empunya blog ni utk join GA sy! ;-)

DaZzlingLilLy said...

Sity-hehehe..kg kat tempat yg lily duduk la ni ja..tu yg kata jauh sgt tu..

KhaiRin-jom cepat2 isi borang..okey nnt sy tgk GA tu yer