Thursday, September 20, 2012

Jodoh tak panjang

 
 
Betul lah kan org cakap, kalau dah bukan jodoh,takkan bersatu wpun mcm mana sekali pun kita dah usaha..
Dan kita tak semestinya memiliki apa yg kita NAK..
Mungkin kita di takdirkan bertemu jodoh dgn yang TERBAIK..redha..pasrah..
Macam aku dgn jodoh yg satu ni..
 
 
 
 
Memula beli,sampai yg lain..
Kali kedua beli,saiz tak ngam..
Last sekali bertemu jugak jodoh dgn yg satu lagi,TAK SAMA,tp lebih kurang serupa..kaler je lain..
Alih2 balik ke merah jugak..aku usaha cari kaler lain dari reddish..tapi itu lah kan..andai di takdirkan jodoh aku dgn DIA..
 
 
Terima dengan senang hati..aku suka yg ni sebenarnya,tapi cuma nak tukar ke kaler lain je..
Apa2 pun mmg cun si HAYTHII ni..it makes my leg longer..hehehe

TQ Datin DR M tlg I beli kan si chantek ni..
 
 
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

6 comments:

Has said...

fuhhh...sgt mengancam. brp inch ni?

zailamohamad said...

amboi tingginyaaaa..kalau ko pakai cantik r weh..kalau aku..mahu terkincit..hehehe

~Beb~ said...

Cantiknyeeee.. Klu keje opis2 cam dedulu teringin gakk.. Walaupon tak setinggi ini.. Huhuhuhuhu steve madden ke sis?

Bitt (double IS) said...

u tak geget dulu ke nanti melecet...akekekke

cun habis!!!

KhaiRin : anies said...

cantik..kalu sy bli entah bla la akn dipakai hehehe

p/s nnt check email ya..kalu x jumpa tgk kt spam ;-)

DaZzlingLilLy said...

Has-rasanya 6 inch akak..depan tu 1 inch

zaila-hahaha..skang ko tak sesuai pakai lg,nnt bg anak2 besaq skit leh pakai balik

Beb-aldo ain..kalo pki p keja mmg takle tinggi2 kan..tak sesuai

Bitt-hehe..dah geget2..nnt nak kena letak alas kat tumit jugak bg selesa

Anies-hehe..i pn tak pakai2 lg ni