Tuesday, September 25, 2012

My First Tupperware

 
Kalo org lain dah lama kot start beli tupperware ni..ataupun start ada rmh sendiri mst dah berjinak2 dgn tupperware ni kan..
Aku umur 30 baru first time beli..punya lah lama duk aim..haha..
Actually aim benda lain,tapi mcm mahal..so beli yg lain dulu..
Hari ni kan gaji..meriah lah kan I beli..tapi mmg beli utk keperluan okeh..benda ni mmg aku guna..
 
Bekas bawang kaler merah itam,kena lah tgk tema dapur mini aku tu..owhhh sukanya..haha..gediX!
Actually brand tupperware yg first ada kt rumah aku ni sebenarnya bekas air,tu pun mak aku yg belikan..harapkan aku pki bekas kedai RM2 tu aja lah..I tak kesah u olsss..
First TUPPERWARE korang benda apa? Meh share kisah tepaware kita kat sini..
 
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

9 comments:

~Beb~ said...

hihiihihi comel la sis nih!

my everything said...

i beli bekas beras ... hehehe kaler merah gak lilly sesuaii ngan u punye dapoq...pstu bile dah start beli satu terus jadi ketagih nak beli lain2 yang kaler2 .. serius..heheh

phatgurl said...

I tak pernah pun beli Tupperware sendiri. Semua yang ada kat rumah tu either hadiah kawen or hadiah birthday daripada office. So, kalau tatau nak belikan present apa untuk wedding gift, birthday gift, goodbye gift, etc belilah Tupperware ye sebab penerima mesti happy sangat bila dapat (macam I laa...beli takmo tapi bila dapat suke sangat...haha).

Babe said...

ko beli bekas beras dia.. best.. rumah aku, water container yg ada paip kecik tu... tapi adik aku join tupperware so ada bersepah gaklah tupperware kat dapoq rumah aku...hadiah kahwin aku pun dapat gak:P

zailamohamad said...

aku lagilah takde langsung weh barang Tupperware ni..barang Tipuware ada berlambaksss hehe

Mr. Z and Mrs. Z said...

tla..azmir yg gila tupperware.time kawen kakak dia delaer tupperware bg bekas beras yg tupperware tu.n kakak2 yg lain bg tupperware yg diaorg tk pernh guna lgsg.kt umah ada 3 bekas kotak besar tupperware yg tk bkak lg hasil diaorg sedekah.hehehe.yg kami pkai bekas bawag bekas air bekas chopper set pinggan mangkuk cawan bekas kicap minyak garam bekas simpan sayur bekas simpan makanan sejuk beku bekas simpan butter bekas simpan brg kedap udara

Has said...

ehh sama bekas bawang kita. cuma color beza :)

akak ada mcm2 jenis gak tupperware. kalu tumblr anak tu ada dah yg ilang kat sekolah...ngee

DaZzlingLilLy said...

Beb-hihihi..skali skala

nana-i mmg duk aim lama dah bekas beras tu.tp nk tunggu promotion pny la susah

phatgurl-untung lah u atie..a'ah kan bagus gak idea tu..wedding gift mmg sesuai tupperware ni

Babe-aku mmg aim bekas beras tu..wah ko jadi member lagi best..

zaila-aku pn sama,banyak tipuware ja selama ni..

tilla-lagi best kalo hb pun gila tupperware..snang kita takyah beli,nnt dia yg belikan..hehehe

Has-a'ah kan bekas ni selalu tukaq2 kaler..tp yg ni mmg kena dgn tema dapur i

Anonymous said...

Wah.. bestnya.. saya pun belum beli bekas bawang.. hajat dihati ada jugak nih.. huhu..

Jom.. berjinak2 dengan Brand Tupperware..

Tupperware Qasrina tolak barang guna harga ahli je.. berbaloi.. specially kepada pencinta tupperware yg bukan ahli..